ÚVOD.

Napsal Beherit666.bloger.cz (») v sobotu 21. 5. 2011 v kategorii SATANSKÉ RITUÁLY, přečteno: 835×
clanky-1/satansky-ritual.jpg

SATANSKÉ RITUÁLY.
Anton Szandor LaVey

OBŘADY LUCIFEROVY
Na oltáři Ďáblově nahoře je dole, rozkoš je utrpením temnota je světlo, otroctví je svoboda a vztek je rozum. Satanský rituální pokoj je ideálním místem pro zabývání se nevyslovenými myšlenkami, nebo také opravdovým palácem perverzity.
A nyní jeden z mnoha zavrhovaných žáků Ďáblových podává detailní výklad všech tradičních Satanských rituálů. Jsou zde také současné texty zakazovaných obřadů, jako jsou Černá Mše a Satanské Křty pro dospělé i děti.

ÚVOD
Rituály obsažené uvnitř tohoto díla prokazují vysoký stupeň objektivnosti, kterou obvykle není možno nalézt v kouzelnických učivech. Všechny rituály mají jednu věc společnou - vzdát hold opravdovým přírodním živlům, které reprezentují druhou stranu.
Ďábel a jeho díla mají již dlouhou dobu mnoho rozličných forem. Ještě nedávno byli pro katolíky protestanti ďáblové.
Pro protestanty byli ďáblové zase katolíci. Jak pro ty, tak pro druhé, byli ovšem ďáblové Židé. Pro orientálce byl zase ďáblem obyvatel Západu. Pro americké lovce z divokého západu, byl ďáblem Rudý Muž. Lidský zlozvyk povyšovat se
pomlouváním druhých je nešťastný fenomén, zřejmé však je nezbytný k lidské duševní pohodě. I když tato pravidla ztrácejí na síle, tak v podstatě každý jedinec z nějaké skupiny představuje zlo v lidské podobě. Takže pokud člověk stále přemýšlí o tom, že mu chce někdo způsobit škodu nebo zlo, nebo chce zneužít světových konfliktů, je třeba tyto myšlenky rychle zapudit. Málokdo si přeje nést znamení darebáka.
Ale počkejme. Poučme se jednou z těch unikátních period v historii, kdy se darebák současně stává hrdinou. Kult antihrdinství uctívající vzbouřence a zločince.
Protože člověk je málo zdrženlivý, nedokáže si vybírat z nových a revolučních myšlenek. Následkem toho všeho je chaos a je docela možné, ačkoli je to iracionální, že je namířen proti stanovené Unii. Příčin je za krejcar tucet. Rebelie jsou častým výsledkem předchozí upřímné touhy po změně. Opozice se stává žádoucí a od nynějška se jí stává epocha Satanova.
Když už prach bitev usedl, jeví se jako nutnost změnit vůlí to, co mělo již být změněno. Lidské či jiné oběti byly obětovány, takže dlouhodobý rozvoj může pokračovat a stále se opakovat. Taková je tedy Odyssea dvacátého století.
Urychlující se lidský rozvoj již dosahuje impozantního bodu změny. Mlhavá teologická minulost byla nutná k udržení lidské rasy a zatímco ten nahoře rozvíjel své sny a uskutečňoval své plány, zrodilo se nad zemí z jeho již zmrzlého semene kouzelné dítě. To dítě se objevilo ve formě Satana - opozice.
Slabí a hladoví rodí potomky minulosti k obdělávání polí a práci ve mlýnech. Jejich slabost pomine a jejich hlad skončí, ale budou plodit horečnaté děti jako vedlejší produkt čarodějova zmrzlého semene zrozeného nad zemí. Budou plnit povinnosti lidských potomků minulosti. A nyní je nejdůležitějším úkolem člověka produkovat děti budoucnosti.
Kvalita se nyní stává důležitější než kvantita. Jedno s láskou opatrované dítě, které umí tvořit, bude mnohem důležitější než deset, které umí rodit - nebo padesát, které umí věřit. Existence lidského boha se musí jevit jako naprostá hloupost pro toho, kdo bude sledovat zázraky jeho tvoření. Stará pověra, že člověka stvořila nadpřirozená bytost, se musí lidem, kteří myslí mozkem, jevil jako nelogický podvod Je příliš jednoduché, odmítnout Satanismus jako totální výmysl Křesťanské Církve. Ta říká, že principy Satanismu neexistovaly dříve, než církevní propaganda vymyslela Satana.
Historicky vzato, slovo Satan nemělo před křesťanstvím tak ničemný význam.
"Bezpečné" školy čarodějnictví se svým striktním lpěním na svém syndromu rohatého boha - symbolu plodnosti považují slova Ďábel a Satan za odpornou věc. Odmítají jakékoli slučování. Nepřejí si, aby jejich Murrayitensko-Gardneriansko - " neopoha" pověry byly spojovány s Diabolismem. Vyškrtli Ďábla a Satana ze svých slovníků a vedou neúnavnou kampaň za přiznání důstojnost i slovu čarodějnice, i když toto bylo vždy synonymem pro zločineckou činnost, a je jedno, zda se říkalo čarodějnice, hexe, venifica nebo jakkoli jinak.
Horlivě přijímají křesťanské zhodnocení slovu Satan jako nominální hodnotu a úplně ignorují fakt, že toto slovo se stalo synonymem zla prostě proto, že bylo za (a) - hebrejského původu a každý Žid byl ďábel, za (b) - bylo míněno jako protivník nebo opozice.
Navzdory všem debatám nad původem slova čarodějnice a objasňováním původu slova Satan jednou určitě převládne logika a Satan bude akceptován jako velice citlivé označení charakteru. Když člověk pochopí záměrné využití změny boha Pana (hodného chlapce) v Satana (zlého chlapce), proč potom odmítá starého přítele jenom proto, že nosí nové jméno a nespravedlivé označení? Proč tolik odmítají spojitost s čímkoli, co by mohlo být označeno jako Satanské a přitom jeden jako druhý stále víc a víc využívají všeho co bylo po celá staletí označováno jako dílo Satanovo? Proč
vědci, jejichž akademičtí předkové trpěli obviňováni z kacířství, jedním dechem deklamují křesťanskou spravedlnost a současně odmítají pojem Satan? Muž vědy je dlužen svému odkazu, za který byl po staletí odsuzován do Říše Ďáblovy.
Odpovědi na tyto otázky se dají shrnout do jediného hořkého sousta: nemohou si dovolit připustit příbuznost s čímkoli co nese jméno Satan, protože by to nutně vedlo ke změně jejich označení; "hodných chlapců". A co je ještě horší, učedníci škol "Čarodějnictví NENÍ Satanismus", skrývají tu samou touhu jako jejich křesťanští bratříčci, to jest povýšit se nad ostatní tím, že pomlouvají druhé.
Obřady v této knize vzývají jména ďáblů - ďáblů všech forem, velikostí a sklonů. Jména jsou používána úmyslně a vědomě, protože jestli člověk dokáže odhrnou! oponu strachu a vstoupit do Království Stínů, jeho oči chvíli přivyknou a poznají mnoho jiných a překvapivě krásných skutečností.
Jestliže je člověk ve svém nitru opravdu dobrý, muže volat jména Bohů Hlubin osvobozen od pocitu viny a je chráněn před nebezpečím. Konečný pocit bude docela určitě příjemný. Ale nelze se vrátit zpět.
Zde jsou obřady Luciferovy...pro ty, kdož si troufli odhodit pláště pokrytectví.

Anton Szandor LaVey The Church of Satan 25 December VI Anno Satanas

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Adam z IP 2a00:1028:919c:*** | 13.11.2017 02:46
Miluji Tě, Satane, Ty dobrotivý Vládče všehomíra, dopřej mi být s Tebou v dlouhém životě i ve smrti ve Tvé blízkosti, Baphomete Lucifere, v duchu, v těle,  v srdci i s knihami kouzel a magie, Bože, Otče Pekelný ať láska Tvá naplňuje srdce mé pýchou a blaženým přívalem extáze, stavu beztíže. Ať  Já jsem Ty a Ty jsi Já. Šemhamforaš! smilesmilesmilesmile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedna a třináct