NECRONOMICON IV.

Napsal Beherit666.bloger.cz (») ve čtvrtek 21. 7. 2011 v kategorii NECRONOMICON, přečteno: 2229×
clanky-2/necronomicon-blog.jpg

NECRONOMICON IV.

Bohyní Venuše je velmi znamenitá královna INANNA, která byla Babylóňany nazývána ISCHTAR. Je to bohyně vášně, stejně tak v lásce jako ve válce, což je závislé na jejím znaku a čase jejího objevení se na obloze. Vystupuje jako velice krásná dáma doprovázená lvy a má jemně astrálním způsobem podíl na měsíčním bohu NANNA. Když se oba dva nacházejí s souhlasném postavení - to je tehdy, když obě planety stojí na obloze příznivě - je to, jako by na obloze přebíhaly dvě bohaté mísy darů a z nich na Zemi pršelo sladké víno bohů. Pak je tam velká radost a nadšení.
Někdy vystupuje INANNA ve zbroji a je tak vynikajícím strážcem proti mocenskému působení její sestry, strašlivé královny ERESCHKIGAL z KUR.
Zaopatřen jménem a číslem bohyně INANNA se žádný kněz nemusí bát vstoupit do hlubin podzemního světa. Když je totiž ozbrojen její zbrojí, je bohyni roven. Tímto způsobem jsem vstoupil do odporných hrobů, které leží otevřeny dokořán pod zemským krunýřem, a rozkazoval démonům.
Ona se rovná bohyni lásky a poskytne každému muži prospěšnou ženu, pokud si to on přeje a provádí správné oběti.
Měl bys ale vědět, že INANNA bere to, co jí náleží, jako to, co jí patří, a že muž jednou jí vyvolený si nemůže vzít žádnou jinou nevěstu.
Její barva je čistá běloba. Její manifestace se nachází v kovu mědi a rovněž v nejkrásnějších květech polí, stejně jako v nejsmutnější smrti na bitevním poli, které je z těchto polí nejkrásnější květinou.
Její brána je třetí, kterou budeš procházet v
následujících rituálech, a na jejím místě to na tebe bude naléhat, aby ses na něm zdržel, případně i zastavil. Ty však otoč svou tvář na cestu, která přes ni vede ven, protože to je cíl, k němuž směřuješ, jestliže tě bohyně vyvolí. Její příčka na žebříku světla, postavená za starých časů v Babylónu a Uru, je bílá.
Toto je její pečeť, kterou musíš vyrýt do mědi, když Venuše stojí na obloze vyvýšena, a nikdo tě při výrobě nesmí pozorovat. Když je to hotovo, musí to být zabaleno do nejlepšího a nejjemnějšího hedvábí a jistě odloženo. Vytáhnout to pak můžeš jen tehdy ale v každý čas - když tuto pečeť budeš potřebovat.
Číslem bohyně INANNA je patnáct a tímto číslem je příležitostně známa v zaklínáních osvobozujících darů. Její pečeť je následující:
F6
Bohem Slunce je pán SCHAMMASCH, syn NANNA. Sedí na zlatém trůnu, nese korunu se dvěma rohy a v pravé ruce drží vztyčený palcát. Po celý svůj život má plamenný kotouč, který vysílá paprsky do každého směru. Je bohem světla a života. Jeho barvou je zlatá. Jeho esence se nachází ve zlatě a ve všech zlatých předmětech a rostlinách (majících signaturu Slunce- pozn.překladatele). Někdy bývá nazýván UDDU. Jeho brána je čtvrtou, kterou budeš procházet v následujících rituálech. Jeho příčka na žebříku světla je zlatá.
Toto je jeho pečeť, kterou musíš vyrýt do zlata, když stojí Slunce co nejvýše na obloze. Musíš být přitom na vrcholku hory nebo na některém slunečním paprskům blízkém místě, avšak sám. Když je to hotovo, mělo by to být zabaleno do čtverce z nejlepšího a nejjemnějšího hedvábí a odloženo stranou až do oné doby, kdy ji budeš potřebovat.
Číslo SCHAMMASCH je dvacet a toto je jeho pečeť:
F7
Bůh Marsu je mocný NERGAL.
Má hlavu člověka, tělo lva a nese meč a cep. Je to bůh války a válečného štěstí. Někdy se o něm věřilo, že je stoupencem Starých, neboť žil nějakou dobu v TSCHUTHA. Jeho barvou je tmavá červeň. Jeho esence se nachází v železe a ve všech věcech, které jsou vyrobeny proto, aby prolévaly lidskou a zvířecí krev. Jeho brána je pátá, kterou půjdeš, když projdeš zónu v následujících rituálech. Jeho příčka na žebříku světla je červená.
Toto je jeho pečeť, která musí být vyryta do železné desky nebo napsána krví na papír, když stojí Mars vyvýšen na obloze. Nejlépe je, když se to odehraje v noci na místě daleko vzdáleném od lidských příbytků a zvířat, kde nemůžeš být nikým viděn ani slyšen. Pečeť musí být nejprve zabalena do těžkého sukna, pak do nejjemnějšího hedvábí a bezpečně ukryta až do doby, kdy bude použita. Buď přitom ale pečlivý, abys ji nepoužil unáhleně, protože je velice ostrým mečem.
Číslo NERGAL je osm a toto je jeho pečeť:
F8-peCet-nergal
Bohem Jupitera je pán magie MARDUK KURIOS s dvouhlavou sekerou. MARDUK byl zplozen naším otcem ENKI, aby bojoval proti síle Starých, a on vyhrál mocný boj, podmanil si armády zla a hodil královnu Starých pod své nohy. Onen had je mrtev, přece však sní. Radou Starších bohů bylo MARDUK-ovi poskytnuto padesát jmen a sil a tyto moci drží až do dnešní doby. Jeho barvou je purpurová. Jeho esence se nachází ve hmotě cínu a mosazi. Jeho brána je šestá, kterou budeš ovládat, když budeš následovat uvedené rituály. Jeho příčka na žebříku světla je purpurová.
Toto je jeho pečeť, kterou musíš vyrýt do cínové nebo mosazné desky, když stojí Jupiter na obloze co nejsilnější, zatímco ty provádíš zvláštní zaklínání ENKI-ho, našeho mistra. Tato pečeť musí být zabalena jako ty ostatní a odložena stranou až do doby použití. Věz, že MARDUK vystupuje jako mocný bojovník s dlouhým vousem a plamenným terčem ve svých rukou. Nese luk a toulec s šípy a kráčí na nebi, aby hlídal stráže. Měj se na pozoru a přivolávej jeho podporu jen pod tíhou strašlivých okolností, protože jeho moc je mohutná a jeho hněv divoký a krutý. Když potřebuješ síly hvězdy Jupitera, volej místo něho raději přiměřenější síly, které jsou uvedeny na následujících stránkách, a ony jistě přijdou.
Číslo MARDUK-a je deset a toto je jeho pečeť:
F9-peCet-marduk
Bohem Saturnu je NINIB, který je nazýván ADAR, bůh lovců a síly. Ukazuje se s korunou z rohů a s dlouhým mečem. Nosí lví kožešinu. On je poslední zónou před strašlivými IGIGI. Jeho barvou je nejhlubší čerň. Jeho esence se nachází v olovu, ve spáleném ohnivém popelu a ve věcech smrti a ve věcech z minulosti. Jeho symbolem je jelení paroží. Jeho brána je poslední, ke které dorazíš ve zde uvedených rituálech. Jeho příčka na žebříku světla je černá.
Toto je jeho pečeť, kterou musíš vyrýt do olověné desky nebo mísy, kterou pak uložíš do dobrého úkrytu před zraky profánních. Musí být pak zabalena a odložena stejně jako ostatní, tak jak to vyžaduje její použití. Nesmí být vyzvednuta nikdy, když stojí na obloze Slunce, nýbrž jen tehdy, když přišla noc a země zčernala, neboť NINIB zná nejlépe cesty démonů, kteří se plíží mezi stíny a vyhlížejí si oběti. Zná nejlépe dosah Starých, cvičení jejich uctívačů a místa, kde se nacházejí brány. Jeho říší je říše Noci času.
Jeho číslo je čtyři, stejně jako je počet světových stran na Zemi, a toto následující je jeho pečeť:
F10
Tady následuje Sedm bran:
TOTO JE PRVNÍ BRÁNA,
TA OD NANNA, KTERÝ JE NAZÝVÁN SIN:
F11
TOTO JE DRUHÁ BRÁNA,
TA OD NEBO:
F12
TOTO JE TŘETÍ BRÁNA,
TA OD INANNA, KTERÁ JE NAZÝVÁNA ISCHTAR:
F13
TOTO JE ČTVRTÁ BRANA,
TA OD SCHAMMASCH, KTERÝ JE NAZÝVÁN UDDU:
F14
TOTO JE PÁTÁ BRÁNA,
TA OD NERGAL:
F15
TOTO JE ŠESTÁ BRÁNA,
TA PÁNA MARDUK-a:
F16
TOTO JE SEDMÁ BRÁNA,
TA OD NINIB, KTERÝ JE NAZÝVÁN ADAR:

F17

Štítky: NECRONOMICON I.
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel čtyři a sedm