NECRONOMICON XI.

Napsal Beherit666.bloger.cz (») ve čtvrtek 28. 7. 2011 v kategorii NECRONOMICON, přečteno: 2064×
clanky-2/necronomicon-blog.jpg

NECRONOMICON XI.

KNIHA PADESÁTI JMEN
KNIHA PADESÁTI JMEN MARDUKOVÝCH, PŘEMOŽITELE STARÝCH
TOTO je kniha MARDUKa, potomka našeho pána ENKIho, pána mágů, jenž v magickém souboji porazil TIAMAT, známou jako KUR, známou jako HUWAWA, jenž porazil Staré, takže Starší mohou žít a vládnout na zemi.
V čase před časem, v době předtím než nebe a země byly vsazeny na svá místa, v době kdy Staří vládli nade vším co existovalo i neexistovalo, nebylo zde nic kromě temnoty. Nebyl žádný Měsíc. Nebylo žádné Slunce. Nebyly žádné planety, ani hvězdy. Žádné obilí, žádný strom, žádná rostlina nerostla. Staří byli pány prostorů nyní neznámých či zapomenutých a vše bylo CHAOSem.
MARDUK byl vybrán Staršími, aby bojoval proti KUR a vyrval moc od velkého spícího hada, jenž přebývá pod Horama Štíra. MARDUKovi byla dána zbraň, znamení a padesát sil, aby bojoval se strašlivou TIAMAT. Každá síla má svou zbraň a své znamení. Tyto jsou nejmocnějším prostředkem Starších bohů proti Starému, který ohrožuje Vně, který ohrožuje z Abyssu (propasti), pánovi temnoty, pánovi CHAOSU, nezrozenému, nestvořenému, jenž je neustále nepřející lidskému rodu a Starším bohům, kteří obývají hvězdy.
Bohové zapomínají. Jsou vzdálení. Musí být upomínáni. Jestliže nejsou bdělí, jestliže strážci bran nehlídají brány, jestliže brány nejsou vždy zamčené, zavřené a zatarasené, pak ten, který je vždy připraven, strážce druhé strany, IAK SAKKAK, vstoupí a přivede s sebou zástupy vojsk Starých, IAK KINGU, IAK AZAG, IAK AZABUA, IAK HUWAWA, ISHNIGGARAB, IAK XASTUR, a IAK KUTULU, psí bohy a dračí bohy, mořské obludy a bohy hlubin.
Sleduj také dny. Den, kdy Velká medvědice na obloze visí nejníže a odtud vypočítané čtyři části roku ve čtyřech vyměřených směrech, tehdy mohou být brány otevřeny a musí se dát pozor, aby bylo zaručeno, že brány zůstanou navždy uzavřené. Musí být zapečetěny znamením Starších spolu s obřady a řádným zaklínáním.
Zde následuje padesát jmen s jejich znaky a silami. Mohou být vzývány až po té, když kněz vystoupil k této příčce žebříku světel a získal vstup do tohoto posvátného města. Znamení mají být vyryta na pergamen, nebo vyražena v jílu a umístěna na oltáři vzývání. Vůně by měly být z cedru a silných, příjemně vonících pryskyřic. Volat se má směrem k severu.

První jméno je MARDUK
Pán pánů, pán mágů. Jeho jméno by nemělo být vzýváno, vyjma toho, až žádné jiné nebude působit. Avšak učinit tak přináší hrozivou zodpovědnost. Slovo jeho volání je DUGGA. Toto je jeho pečeť:
F30
Druhé jméno je MARUKKA
Zná všechny věci od počátku světa. Zná všechna tajemství a to jak lidská, tak i božská. Je velmi obtížné ho vzývat. Kněz by ho neměl volat pokud není čistého srdce a ducha, neboť tento duch zná jeho nejskrytější myšlenky. Toto je jeho pečeť:
F31
Třetí jméno je MARUTUKKU
Pán umění ochrany, zpoutal v bitvě zuřivého (šíleného) boha. Zapečetil Staré v jejich slujích za branami. Vlastní hvězdu ARRA. Toto je jeho pečeť:
F32
Čtvrté jméno je BARASHAKUSHU
Tvůrce zázraků. Nejlaskavější a nejblahodárnější z padesáti. Slovo užívané při jeho volání je BAALDURU. Toto je jeho pečeť:
F33
Páté jméno je LUGGALDIMMERANKIA
Ustanovil v CHAOSU řád. Učinil vody spořádaně. Velitel legií větrných démonů, jenž po boku MARDUKa KURIOS bojoval proti staré TIAMAT. Slovo užívané při jeho volání je BANUTUKKU. Toto je jeho pečeť:
F34
Šesté jméno je NARILUGGALDIMMERANKIA
Strážce nad IGIGI a ANNUNAKI, nižší velitel větrných démonů. Zažene na útěk kterékoliv maskim, jež tě obtěžují. Je nepřítelem rabisu. Nikdo nemůže projít do horního světa, nebo do světa dolního, bez jeho znalostí. Jeho slovo je BANRABISHU. Jeho pečeť je tato:
F35
Sedmé jméno je ASARULUDU
Vládce planoucího meče, na příkaz Starších bohů dohlíží nad rodem strážců. Zajistí nejdokonalejší bezpečí, zvláště v nebezpečných úlohách podniknutých z rozkazu hvězdných bohů. Jeho slovo je BANMASKIM a jeho pečeť je tato:
F36
Osmé jméno je NAMTILLAKU
Nejskrytější a mocný pán, má znalosti jak vzbudit mrtvého a hovořit s duchy Abysu (propasti), neznámými jejich královně. Žádná duše neprojde smrtí bez jeho vědomí. Jeho slovo je BANUTUKUKUTUKKU a jeho pečeť je tato:
F37
Deváté jméno je NAMRU
Uděluje moudrost a znalost všech věcí. Dává vynikající rady a vyučuje vědě kovů. Jeho slovo je BAKAKALAMU a jeho pečeť:
F38
Desáté jméno je ASARU
Tato síla má znalost všech rostlin a stromů a dokáže na pustých místech nechat vyrůst nádherným plodům, žádná země pro něj není pustá. Je pravým ochráncem štědrosti. Jeho slovo je BAALPRIKU a jeho pečeť následuje:
F39
Jedenácté jméno je ASARUALIM
Vlastní tajnou moudrost a osvětluje zatemnělé oblasti, přinutí vše co tam žije, aby podalo dobrou zprávu o své existenci a své znalosti. Ve všech věcech dává znamenité rady. Jeho slovo je BARRMARATU a pečeť, kterou vyryješ je tato:
F40
Dvanácté jméno je ASARUALIMMUNNA
Toto je síla, která vládne nad obranou všeho druhu a je znamenitě poučená ve vojenských záležitostech, v této bitvě je zálohou MARDUKova vojska. Za tři dny dokáže obstarat vojsko s jeho veškerými zbraněmi. Jeho slovo je BANATATU a pečeť je tato:
F41-asarualimmunna
Třinácté jméno je TUTU
Tiší pláč a nakonec uděluje radost i nešťastnému srdci. Nejblahodárnější jméno a ochránce domácnosti, jeho slovo je DIRRIGUGIM a jeho pečeť je tato:
F42-tutu
Čtrnácté jméno je ZIUKKINNA
Dává výbornou znalost ohledně pohybů hvězd a jejich významů, z nichž Chaldejci vlastnili to stejné bohatství znalostí. Slovo je GIBBILANNU a pečeť je tato:
F43-ziukkinna
Patnácté jméno je ZIKU
Tato síla poskytuje bohatství všeho druhu, může říci kde je skrytý poklad. Znalec tajemství země. Jeho slovo je GIGGIMAGANPA a jeho pečeť je tato:
F44-ziku
Šestnácté jméno je AGAKU
Tato síla umí dát život tomu, co je již mrtvé, avšak pouze po krátký čas. Je pánem amuletu a talismanu. Jeho slovo je MASHGARZANNA a jeho pečeť je tato:
F45-agaku
Sedmnácté jméno je TUKU
Pán zhoubné magie, ten, jenž magií porazil Staré, dárce kouzla MARDUKovi KUROS, nejkrutější protivník. Jeho slovo je MASHSHAMMASHTI a jeho pečeť následuje:
F46-tuku
Osmnácté jméno je SHAZU
Zná myšlenky těch, kteří jsou v dáli, právě tak jako těch v nejbližším okolí. Nic není skrytého v zemi, nebo hozeno ve vodě, čeho by si tato síla nebyla vědoma. Jeho slovo je MASHSHANANNA a jeho pečeť je tato:
F47-shazu
Devatenácté jméno je ZISI
Smiřovatel nepřátel, tišitel sporů, mezi dvěma lidmi, nebo dvěma národy, nebo dokonce se říká, že i mezi dvěma světy. Vůně míru je této síle vskutku sladká. Její slovo je MASHINNANNA a její pečeť je tato:
F48-zisi
Dvacáté jméno je SUHRIM
Vyhledá uctívače Starých, ať jsou kdekoliv. Kněz, který mu přidělí úkol, tak činí v nesmírném riziku, neboť SUHRIM lehce a bezmyšlenkovitě zabíjí. Jeho slovo je MASHSHANERGAL a jeho pečeť:
F49
Dvacáté první jméno je SUHGURIM
Jako výše uvedený SUHRIM, je to nepřítel jenž nemůže být utišen. Snadno odhalí nepřátelské kněze, avšak musí být upozorněn, aby je nezabíjel, pokud si to kněz nepřeje. Slovo je MASHSHADAR a pečeť:
F50-suhgurim
Dvacáté-druhé jméno je ZAHRIM
Pobil v bitvě deset tisíc zástupů. Válečník mezi válečníky. Pokud si to kněz přeje, umí zničit celé vojsko.. Jeho slovo je MASHSHAGARANNU a jeho pečeť:
F51-zahrim
Dvacáté-třetí jméno je ZAHGURIM
Jako ZAHRIM, je to nejstrašnější protivník. Říká se, že ZAHGURIM zabíjí pomalu a nepřirozeným způsobem. Nevím, neboť jsem tohoto ducha nikdy nevzýval. Je to na tvé riziko. Slovo je MASHTISHADDU a pečeť:
F52-zahgurim
Dvacáté-čtvrté jméno je ENBILULU
Tato síla umí najít vodu uprostřed pouště, nebo na vrcholech hor. Zná tajemství vod a řek proudících pod zemí. Velmi užitečný duch. Jeho slovo je MASHSHANEBBU a jeho pečeť je tato:
F53-enbilulu
Dvacáté-páté jméno je EPADUN
Toto je pán veškerého zavlažování. Umí přinést k tvým nohám vodu ze vzdáleného místa. Ovládá nejsubtilnější rozvržení země a vědění všech zemí, kde může být nalezena hojnost vod. Jeho slovo je EYUNGINAKANPA a jeho pečeť je tato:

F54-epadun

Štítky: NECRONOMICON I.
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvě a deset