Dětská Ceremonie. Účastníky jsou kněz, asistent, dítě, které bude oslavováno a rodiče dítěte. Ostatní účastníci mohou být přítomni na pozvání rodičů dítěte. Všichni účastníci mají oblečeny černé pláště, kromě dítěte, které má zářivě rudé roucho s kapuci, ale obličej odkrytý. Satanův talisman, zavěšený na řetízku nebo na stužce, má kolem krku a položený na rudém rouchu. Dítě je posazeno (nebo když je ještě velmi malé tak položeno) na oltářní stupínek před Satanův symbol, nakreslený na západní zdi místnosti. Kromě běžně používaných pomůcek při Satanském Rituálu (viz Satanská Bible), bude zapotřebí schránek s mořskou vodou a zeminou. Nutno zdůraznit, že kadidlo se v tomto obřadu nepoužívá. Používám kadidla je tak pevně zakořeněno ve světských náboženských rituálech (ovšem tato stránka života ještě není dítěti známa)^ že je přímo nemagické, aby si jej dětská mysl spojovala š představou Satanského obřadu. Takže i když dospělým se zdá potřebné, dítěti určitě ne. Jestliže je tedy místnost něčím provoněna, mohou to být vůně, kterým dítě dává přednost nebo v něm vzbuzují příjemné pocity, např. čokoláda, teplé mléko nebo jiné oblíbené potraviny a dále domácí zvířátka... atd. Hudební pozadí musí být vybráno velice pečlivé, protože malé děti jsou velmi požitkářské při svém výběru tónové barevnosti. Autor přišel na to, že ideální jsou skladby "Palác Horského Krále" od Edvarda Griega a "Příchod Malých Faunů" od Gabriela Piernéa, jestliže jsou hrány pomalým a klidným tempem. Archaické výrazy by mely být v tomto obřadu omezeny vzhledem k možnosti zmatení dítěte, protože i když je považováno za rozumné, není ještě zvyklé na takové podivné výrazy používané při obřadu v jeho věku. Jestliže však rodiče budou chtít raději archaické výrazy, potom mohou být samozřejmé použity. Kněz se postaví přímo před oltář, asistent po jeho levici a rodiče dítěte po jeho pravici. Ceremonie je zahájena obvyklým způsobem. Kněz přečte První Enochiánský Klíč (ze Satanské Bible) a potom slavnostně pronese: KNĚZ: Ve jménu Satana, Lucifera, Beliala, Leviathana a všech démonů, pojmenovaných i bezejmenných, procházejících se v sametové temnotě, naslouchejte nám, matné a stínové bytosti, dvojité, propletené, poloviditelné bytosti, probleskující za mlhavým závojem času a nekonečné noci. Přistupte blíž. a věnujte nám pozornost v této noci ještě nezávislého a nezkušeného mláděte. Přivítejte novou a důstojnou sestru (bratra) [jméno dítěte], extatické stvoření, magické světlo. Připojte se k nám sladké vášně, plody temné a pižmem naplněné noci, toužebné extáze. Vítáme tě čarodějko (čaroději), nejpřirozenější a opravdový kouzelníku. Tvoje maličké ruce mají sílu strhnout rozpadající se falešné klenby nebeské a z jejích trosek vztyčit monument tvého vlastního sladkého vzrušení. Tvá důstojnost tě zaslouženě opravňuje vládnout nad světem plným vystrašených a hrbících se lidí. (Pomocník zapálí knězi černou svíci, který s ní čtyřikrát přejede pod chodidly dítěte a říká:) KNĚZ: Ve jménu Satana, kladem tvé nohy na Levou Životní Cestu. Čtyřikrát projdeš nad plamenem, pro vznícení rozkoše a vášně v tvém srdcí, protože žár a třpyt plamene Schamballah tě rozpálí, protože tvé city a vzrušení musí jasně vzplanout a vášeň vytvoří takové kouzlo, jaké si přeješ, [jméno], voláme tě, protože tvé jméno září uvnitř plamene. (Kněz vrátí svíci pomocníkovi, který podá knězi zvon. Kněz zvonem zvoní jemně kolem dítěte a říká:) KNĚZ: Ve jménu Lucifera kolem tebe zvoníme, rozjasňujeme vzduch zvuky, které oznamují moudrost. Tak jak tvé oči přijímají poznání, tak tvé uši přijmou pravdu a rozliší životní ideály, protože své místo si budeš teprve hledat. Voláme tvé jméno do noci: Ó vyslyšte sladké [čí jméno] kouzelné jméno. (Kněz vrátí zvon pomocníkovi a ten mu podá nádobku se zeminou. Kněz nabere trochu zeminy a jemně jí potře dlaně a chodidla dítěte, řka:) KNĚZ: Ve jménu Beliala, zanecháváme na tobě Jeho znamení, pro posvěcení a vrytí do paměti temnoty vlhké planety, z Hlubiny z které pocházíš - prýští proud dospělosti oplozující Matku Zemi. Tak tomu bylo vždy a bude tomu tak až do konce života, (jméno) tě, nazýváme protože tvoje moc zůstane věčná a stále silná jako člověk a země protože oni i ty jedno jste. (Kněz odloží schránku se zeminou a vezme nádobku s mořskou vodou, potře nohy a ruce dítěte a říká:) KNĚZ: Všechny představy ovlivňující dětskou fantazii, všechny bytosti plížící a krčící se v pohádkovém chrámu noci, všichni lehce se vznášející ve větru a skřehotající ve tmě, Ó žáby a ropuchy a vrány a kočky a psi a netopýři a velryby a všichni vy přátelé a příbuzní maličcí jako ona (on), která stojí před vámi: požehnejte jí (mu), buďte jí (mu) oporou, protože ona (on) je tu, co nepotřebuje být očištěno, protože ona (on) je taková jako vy všichni, je dokonalá(ý) v tom, čím je a rozum, který přebývá uvnitř této hlavy je poháněn vaším bohem, Bohem BYTÍ, Zjevením Všemocného Satana. (Kněz pozvedne meč na čelo dítěte, to samé gesto učiní nad Pečetí Baphometu a potom nad i za dítětem. Všichni ostatní přítomní stojí čelem k oltáři a mají zvednutou pravou ruku ve Znamení Rohů.) KNĚZ: SLÁVA TOBĚ [jméno]! VŠICHNI: SLÁVA TOBĚ, [jméno]! KNĚZ: SLÁVA TOBĚ, SATANE! VŠICHNI: SLÁVA TOBĚ, SATANE! (Ceremonie je ukončena jako obvykle.)
adam sobotka z IP 213.220.215.*** | 10.2.2013 20:15
nevím,zda je možné přijmout jako pokřtěný katolík satanský křest-satanismus ovšem nic nezakazuje a myslím,že tyto ceremonie je možné provádět i v soukromí domova-a tajně,bez přítomnosti dalších osob, dítěte-křtěnce-nevyjímaje! sláva tobě,Satane!