ZÁKON TRAPEZOIDU I.

Napsal Beherit666.bloger.cz (») v pátek 3. 6. 2011 v kategorii SATANSKÉ RITUÁLY, přečteno: 1085×
clanky-1/satansky-ritual.jpg

ZÁKON TRAPEZOIDU I.

DIE ELEKTRISCHEN VORSPIELE.
Útok, útok, útok, útok, útok, útok!
Zvoní zvon od věže k věži!
Zvoní, až jiskří k zářnému počátku... -Dielrich Eckart
Jestliže myšlenka Zvířecího Dramatu mohla být nalézána v literárních dílech a divadelních dramatech devatenáctého století, potom myšlenku Elektrické Předehry můžeme nalézt ve vědeckofantastických filmech ze začátku století dvacátého.
Zásada využití elektrické a magnetické energie k efektivním magickým cílům je velice zanedbávána mnoha okultními odborníky, i když je používána s téměř maniakálním gustem současnou školou Satanské magie v Německu. Praktické
využití elektrické energie nabývalo na významu na přelomu devatenáctého století a stalo se tak možností k inovování neoprométeanství na poli rituální magie.
Německé spolky Vril, Thule, Freunden von Lucifer, Germania a Ahnenerbe prosazují stále základní magický repertoár dřívějších Osvícenců, ale mezitím vzniká to, co bylo volně definováno jako Schwartze Orden -Černý Řád-, který vzkvétal v údobí mezi dvěma světovými válkami. Paradoxní na věci je to, že i když se Svobodní Zednáři dostali během nacistického režimu do klatby, každý obřad Černého Řádu používal zednářských principů a myšlenek.
Dodatkem k některým obřadům německého Ordo Orientis, který používal sexuální energii jako prostředek k magickému přenosu, bylo to, že obřady Černého Řádu využívaly také pojmů geometrie používáním odrazových ploch, paradoxních zvukových frekvencí a atmosférické ionizace. Rituální místnosti vypadaly jako v hrůzostrašných filmech a vlastně tomu tak i bylo, protože je navrhovali ti samí architekti. Neeuklidovský úhel dopadu a Lovecraftovský vzhled byly hlavními vizuálními složkami.
Ceremonie jako Dos Wahsinn der Logisch (Šílenství logiky) byly typem Maratovsko-Sadeovských hříček, ve kterých se bláznovství stávalo tím hlavním. K výběru svých členů používali specifických ukazatelů chování a teprve ti, o kterých si mysleli, že jsou dostatečně blázniví, mohli být vpuštěni do společenství. Šílenství mělo magicky vliv v tomto externím blázinci a ovládání lidských činů bylo ochranou před vězením. Hlavní myšlenkou pro dosažení skutečných životních cílů bylo přiblížení se skutečným životům Cali-gariho a Mabuse... a stále tomu tak je.
Bleskové reflektory vyrábějící stroboskopické efekty, elektrostatické generátory, elektrické varhany s ovladatelnými harmonickými kmity, snímače a mentální kázeň a emocionální odezva, které mohou přechodně umožnit zanechání vlastních Alfa vln mimo místnost, přičemž přechod na Gama vlny je konečným cílem: to jsou součásti používané k vytvoření vlastního já, jak jsou definovány v Die Elektrischen Vorspiele- Elektrické Předehře.
Mnohá rituální pravidla jsou uváděna do vztahu s experimenty Wilhelma Reicha, jehož jméno je spojováno s magií budoucnosti. Postup je ten, že místnost je do určité míry "nabita" a tím umožňuje CELEBRANTovi "čerpat" z ní energii, a tím současně zvyšovat sílu své vlastní vůle. CELEBRANTova sila myšlení je dále posilována výkladem litanie. K "vyvrcholení' použije CELEBRANT odrazové plochy, které znásobí a vyšlou jeho vůli. CELEBRANT zůstává uzavřen uvnitř tak dlouho, dokud se on i samotná místnost nezbaví veškeré energie a dokud negativní ionizace
a deozonizace (dle Reichovy terminologie -DOR-) z místnosti nevyplynou.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel pět a dvě