ZÁKON TRAPEZOIDU II.

Napsal Beherit666.bloger.cz (») v sobotu 4. 6. 2011 v kategorii SATANSKÉ RITUÁLY, přečteno: 1101×
clanky-1/satansky-ritual.jpg

ZÁKON TRAPEZOIDU II.

Potřeby k Provedeni.
Rituál může být vykonáván různými osobami: kýmkoliv, protože základní práce je omezena na jednoho CELEBRANTa, který pracuje jako katalyzátor. I když další osoby mohou mít ze své účasti užitek, může obřad provádět i CELEBRANT samotný. Musí být zdůrazněno, že skupina provádějící Elektrickou Předehru tak činí s jediným úmyslem a přítomnost různých osob proto zvýší úspěšnost. Obřad, tak jak je uváděn zde, byl vymyšlen ke změně společenského klimatu a k prosazení dalekosáhlých změn. Je lepší vykonávat obřad v relativně malé uzavřené místnosti, protože ve velké místnosti je potřeba mnohem více elektrické energie k potřebné ionizaci. V podstatě místnost slouží jako elektronka a účastníci uvnitř slouží jako oscilátory. K dostatečně silnému působení na atmosféru v místností je zapotřebí Van der Graafův generátor, Teslův transformátor nebo jiný elektrostatický generátor. Zařízení musí být otevřeno, nikoli uzavřeno ve svém obalu, proto musí být dbáno nejvyšší bezpečnosti aby nedošlo ke kontaktu přístroje s lidským tělem. Je proto nejlepší umístit jej v
místnosti na nepřístupném místě.
Elektrostatický generátor musí vyrábět elektrický výboj, který je opravdu viditelný. Je to světelná podívaná, která je ovládána CELEBRANTem během první časti obřadu. Tímto způsobem vlastně "vyzdobí" místnost shodně se svými pocity. V této úvodní části není čas rozhodující, i když doba této úvodní blýskavé periody závisí na velikosti místnosti, na rozsahu elektrických výbojů a lidském citovém faktoru. Blýskání je ovládáno z ovládacího panelu, umístěného tak, aby bylo možno střídat operátory. CELEBRANT musí být schopen opustit své stanoviště, kde pokračuje jeho asistent
dle předem připraveného postupu. Nové objevy v audiotechnice relativně zjednodušují tuto činnost. Osvětlení nahrazují argonové a neonové trubice opatřené ochranou proti nežádoucím frekvenčním zvukům. Zvukové zařízení nemůže být vybaveno pouze vypínačem a potenciometrem, ale musí současně obsahovat nejrůznější škálu zvuků. Nyní již zastaralé přístroje jako např. Compton Electrone nebo Schilder Klavilux byly nahrazeny daleko lepšími modely - Hammond organ, Moog Synthetsizer. Zvuk musí kolísat mezi 60-11000 Hz - nejlepší jsou "čisté" tóny, i když "kombinované" jsou také přípustné. Vršky a spodky těchto frekvencí musí převažovat a musí neustále vysílat "černý" a "bílý" zvuk po celou dobu obřadu.
Místnost musí být vyzdobena co nejlépe, charakteristické pro tuto místnost je "expresionistické" dekorum, a to tak, že veškeré vizuální představy a obrazy přispějí ke zkvalitnění rituálu. Na oltáři v jednom rohu místnosti musí být umístěny všechny nezbytné náležitosti. Nahá žena, která jinak slouží jako živý oltář, se při Elektrické Předehře nepoužívá. Místo ní je použita lidská lebka, která spočívá na červeném polštářku. V tomto rituálu, tak jako ve všech ostatních satanských obřadech slouží lebka jako připomínka hmoty, masa a kostí božstva, kterým je člověk. Není symbolem smrtelnosti. Reprezentuje také pokladnici moudrosti, ze které pocházejí všechny lidské myšlenky a objevy, chrám nápadů, jak materiálních, tak i "duchovních". Svícny s černými svícemi jsou umístěny po stranách lebky. Kalich stojí přímo před lebkou a po jeho stranách leží zvon a penis. Meč leží souběžně s okrajem stupínku. Na zdi nad oltářem se skví Znamení Satana.
Pentagonální ohrada uvnitř které jsou zrcadlící plochy, je místem pro CELEBRANTa. Pětiúhelník by měl být dost velký a jeho stěny dost vysoké na to, aby pojmuly celé ležící CELEBRANTovo tělo. Současně však se do něj musí dát lehce vstoupit jakož i z něj vystoupit. Stěny pětiúhelníku nesmí být vyšší než šedesát centimetrů nad úroveň podlahy, ale ani nižší. Dno pětiúhelníku nesmí být pod úrovní podlahy. Na horních hranách pětiúhelníku jsou umístěny neonové trubice - vymezující hranice a osvětlující svého uživatele. Přesně nad pětiúhelníkem visí pravidelný trapezoid zavěšený na pevném ale tenoučkém lanku, takže i nepatrná síla způsobí jeho pohyb. Zavěšený trapezoid je zhotoven z lehkého materiálu, je omotán jako indukční cívka a nabit může být až před začátkem rituálu. Délka základny trapezoidu odpovídá délce každé části pětiúhelníku. Stroboskopické světlo je používáno k osvětlení CELEBRANTa uvnitř pětiúhelníku a frekvence záblesků musí co nejvíce prospívat CELEBRANTovým potřebám. V minulosti, ještě v dobách elektrického oblouku se používala otáčející se záklopka, navozující představu plamenů, založená v podstatě na principu policejních máj áčku. Účastníci mají černé ceremoniální pláště a kapuce na hlavách. CELEBRANT je prostovlasý. Když byla Elektrická Předehra prováděna v nacistickém Německu (asi v roce 1932-35) intelektuálními složkami rašícího Sicherheitsdienstu RFSS, byly jejich vlajky a symboly používány jako nedílná součást dekora. Účastníci byli v každém případě oblečeni v uniformách. Tematická hudba byla obvykle doplněna o Morgenrot na začátku a o Unsere Fahne Flattert uns Voran na konci zaklínání. Hudba se tehdy hrála na varhany nebo z gramofonu. Hudba Richarda Wagnera bývala použita spíše při zahájení a ukončení rituálu.
Litanie proslovená CELEBRANTem byla parafrází Osmé Smaragdové Desky Tltóta (Hermes Trismegjistus), ve které je Einsteinovská časoprostorová kontinuita přesunuta do tajemné řecké a egyptské mnohomluvnosti. Okny do čtvrté dimenze jsou zrcadlové plochy, které zesilují představivost lidské existence. Není divu, že zrcadlo
získalo označení jako nástroj Luciferův, když je odpradávna používáno zcela očividně jako hračka pýchy, je hračkou k nalezení světla tam, kde není možno existovat.
Zásady provedení tohoto rituálu byly zaznamenány v mnoha verzích - všechny jsou si podobné až na malé změny v jednotlivých drobnostech. Sloky litanie v této knize se baví úrovní teologicky přijatelné prózy, odmítajíc to, co by mohlo být útokem na metafyzické myšlení. Až tento autor byl schopen to odhalit, protože německé lóže držely ve velkém tajemství obřady, které byly doprovázeny vyslovováním myšlenek. Je známo, že určité osobnosti narazily na tyto procedurální přístupy, použily je, rozšířily a získaly z nich velkou řadu úspěchu, ale jak dalo se čekat, prozradily
velmi málo. Instrukce zde dodané mohou sloužit jako užitečný klíč těm, kteří jsou schopni vytáhnout ty nejživotaschopnější zásady a použít je pro své vlastní cíle.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel nula a dvanáct